NODA navn

Påfyll: Taking charge on what you charge

Tid: 09.11.18 Kl. 18.00
Sted: Flow coworking

Lær hvordan du bruker forslag/pitch, manus for prising og rollespillteknikker for å overbevise kundene dine om at du er den beste for jobben. Ikke den billigste.

Grafill Tromsø og NODA inviterer til: «Taking Charge of What You Charge»

Lær hvordan du bruker forslag/pitch, manus for prising og rollespillteknikker for å overbevise kundene dine om at du er den beste for jobben. Ikke den billigste.

 
Fortell klienten hva det vil koste dem å betale mindre. 
 Hjelp kundene dine til å gjøre det riktige valget – ansette deg!
 
Denne workshoppen vil gi deg en uslåelig fordel ovenfor konkurrentene dine. Spesielt de som bare kommer med «billigste tilbud».
 
Workshoppen er tilpasset alle nivåer av fagfolk, som vil lære å håndtere de vanskelige, vanskelige prisspørsmålene i møte med klienten.

Foredragsholder blir selveste: Therese Gietler

Har du råd til å ikke komme?
Dette blir en unik mulighet til å utvide ferdigheter alle trenger:

• Fremstå proffere enn dine konkurrenter.

• Bli mer komfortabel og trygg i innsalgsmøter.

• Få jobben du ønsker til betalingen du vil ha.

• Få flere jobber.

Påmelding til post@no-da.no

Billettpris Grafill og NODA-medlemmer: 100 kr

Billettpris ikke medlemmer: 200 kr

Lett servering. Betaling via Vipps i døren.


___________________________

“What do you charge?"
The most important question you will hear when selling your creative services.  This workshop will help you develop a strategy to answer the question in a way that will build repeat business by meeting both your needs and your client's needs by building better fares and contracts.  

Learn how to use proposals and pricing scripts and role-play techniques to convince your clients that you're the best (not the cheapest) person for the job. Find out how to tell a client what it would cost them to pay less! Learn how to teach your clients to ask, "What does it cost me?" instead of "What do you charge?’

Help your clients make the right choice -hiring you - by presenting them with proposals instead of prices.  This workshop will give you an unbeatable edge over your competition (especially the low-bidder).  It will help you become more comfortable and confident when quoting jobs and help you get more of the jobs you quote.

Designed for all levels of professionals, you will learn how to deal with the hard, tough pricing questions from clients that are keeping you from getting the work you want at the price you want.»